Jom Makan

Tuesday, September 05, 2006

Restoran Tajuddin Hussain

Today I will write about Restoran Tajuddin Hussin. The shop is located at Queen Street, Pulau Pinang. Yes, Pulau Pinang is food heaven. Hubby went there for his training for 2 weeks and basically every week end, I will go to PP to visit hubby and take the opportunity to explore the infamous nasi kandar. Well, I'm a curry lover..jadi dah kat Penang , setiap hari nak kena kari sebab kari kat sini kaw giler..Restoran ni famous for his ayam ros and kari kambing. Memang sedap. Ini kali kedua kita orang kesana dan setiap kali tue mesti nak order benda yang sama i.e ayam ros, kaki kambing and hubby call it 'ikan kecik'. Kaki kambing tu tak sah kalau tak order dua pinggan. Selain dari ayam ros kat sini ada jugak dijual ayam piru, burung, otak kambing dan segalanyalah..Ayam piru tu ayam belanda tapi orang Penang panggil piru. Kat sinilah first time me makan kaki kambing. Terangkat.




0 Comments:

Post a Comment

<< Home